dinsdag 9 juni 2015

Iets beters ...

Tot mijn spijt, moet ik Pipi Langkous gelijk geven ... het is me nl niet gelukt om Duivelientje af te werken en het zal ook de eerste weken niet lukken.  Pipi was eerst teleurgesteld tot ze de reden hoorde. Ze mocht mee op vakantie naar zee. Dat vind ze natuurlijk veel plezanter. Haar humeur was dan ook snel over.


Ook de volgende weken blijven we nog aan zee. Er zal dus wel gebreid worden, maar er zullen geen poppen in elkaar worden gezet. Ik weet ook niet of ik veel ga kunnen bloggen aangezien de internet-verbinding daar niet zo goed is.

Voor de volgende pop ben ik ook al goed gevorderd. Dit zijn de onderdelen die reeds klaar zijn


en dit is al een deel van het broekje.




Vergeet niet te gaan kijken bij de andere poppenmoeders.


4 opmerkingen:

  1. Veel plezier aan zee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onverwacht op vakantie naar zee, dan kun je toch niet lang teleurgesteld blijven. Alweer zo ver met een nieuwe pop, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Geniet van je vakantie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk toch dat Pipi goed gesupporterd heeft, want onze Rode Duivels zijn gewonnen. Geniet van het zeetje en denk tussendoor eens aan ons hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Duivelientje zal nog wel eens af geraken, ze moet maar wat geduld hebben nu. Ze mag al blij zijn dat ze mee mag op vakantie nu en je kan daar al nieuwe vriendjes breien die later ook wel afgemaakt zullen worden. Geniet van jullie vakantie daar! Je hebt al bijna terug een nieuwe pop af, knap werk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen