zondag 19 april 2015

Op vakantie

koffer met kleding, wasgerief,  ... >> check
boek, brei, .... >> check
medicatie >> check
scooter met oplaadkabel voor de batterij >> check
twee draagbare, gevulde zuurstoftanks >> check
zuurstof- en hartslagmeter >> check
levering zuurstof geregeld op verblijfplaats >> check

Ok, we kunnen vertrekken op een weekje vakantie naar zee :-) Vroeger was enkel de eerste drie puntjes van het lijstje van toepassing.  Nu is het bewuste lijstje verdubbeld en komt er meer organisatie bij kijken. Het impulsief vertrekken is helaas onmogelijk geworden.

Dit alles neemt niet weg dat ik me voorgenomen heb om te genieten van mijn weekje vakantie.


2 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie gewenst!
    En wat weer een leuke foto :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet dubbel en dik van je welverdiende vakantie en pipi zal er wel mee voor zorgen zie ik, ook zij heeft haar zonnebril al ingepakt. Je hebt geluk, het weer zit mee en alles is geregeld, dus je kan geen kwaad. Ik duim dat je een superleuke vakantie hebt ginder!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen