dinsdag 17 maart 2015

Mystery Girl (2)

Het is weeral dinsdag poppendag.  Wat gaat de tijd snel ... Ook deze week staan er nog een aantal onderzoeken op het programma in het ziekenhuis,  maar het einde is in zicht. Oef ... In mei zou ik officieel op de lijst voor longtransplantatie worden geplaatst, tenzij er in de laatste onderzoeken nog iets onverwachts opduikt. Nog steeds afwachten ...

Ook deze week werd er gebreid.  Ik heb verder gewerkt aan de broek van Mystery Girl en ze is af.


Ik denk dat je nu toch wel een idee kan vormen van wat de bedoeling is van deze pop. Ben benieuwd naar jullie ideeën ...


Vergeet niet te gaan kijken naar de andere poppenmoeders.  Je kan de linken vinden bij Danjel op www.danjelspoppenblog.blogspot.be

3 opmerkingen:

  1. Een toffe broek ist geworden Peggy maar wat de bedoeling is van de pop, kzou 't niet weten eerlijk gezegd. We duimen dat je onderzoeken goed zijn en dat je snel op de lijst komt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het vermoeden dat deze broek in de Belgische kleuren gemaakt wordt en dat dit wel eens een speciale reden zou kunnen hebben.
    Sterkte met de onderzoeken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik dacht ook aan onze Belgische vlag. Ga je iets voor een supporter maken? Een Rode Duivel !!! We wachten af.
    Sterkte nog met de onderzoeken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen