maandag 9 maart 2015

Maandag poppendag: Mystery Girl

Aangezien ik morgen nog maar eens een ganse dag in het ziekenhuis vertoef voor onderzoeken en doktersbezoeken,  heb ik voor deze gelegenheid de maandag tot poppendag gedoopt.

Deze week heb ik enkel aan het rode broekje gebreid. Vorige week was ik ermee gestart in het ziekenhuis.  Toen kon ik de start van de eerste broekspijp laten zien. Ondertussen is het broekje zelf klaar. Het slabbetje (noem je dat zo?) moet ik nog breien.

Zo ver ben ik reeds:




Vergeet niet te gaan kijken bij de andere poppenmoeders. Je kan de linken vinden bij Danjel op www.danjelspoppenblog.blogspot.be

2 opmerkingen:

  1. Zo ver ben je weeral. Toi, toi voor de uitslag van het ziekenhuis.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, sterkte vandaag!
    Mooie kleur voor de poppenbroek!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen