woensdag 28 januari 2015

Thuis

Gisteren mocht ik dan eindelijk naar huis, maar eerst moest bij mij thuis de nodige zuurstoftanks worden geïnstalleerd.  Zo ziet zo'n tank er uit.


Eentje voor beneden, eentje voor boven en een reservebank voor als er met de beide andere tanks iets mis is.  Verder heb ik ook nog twee kleintjes voor op stap te gaan.


Dit is het neusbrilletje dat ik vanaf nu moet dragen en dat me dus voorziet van zuurstof. Op deze manier kan ik terug beter stappen,  eten,  ...

Nadeel is wel dat ik altijd een enorm lange kabel achter me aan sleep en dit door heel het huis. Maar daar wennen we wel aan.

3 opmerkingen:

  1. Toch weer effe aanpassen aan die kabel. Maar je bent weer thuis en das ook weer goed.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal wel wennen zijn met die kabel altijd achter je aan, maar het voornaamste is dat je weer thuis bent en je je met die zuurstof weer beter voelt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo blij dat je terug thuis bent! Terug in je eigen omgeving is toch beter he! Ik ben zeker dat die kabel snel zal wennen, toegegeven, je gaat er onwaarschijnlijk ook geregeld op vloeken maar dat mag he! :-D
    Dikke knuffel!!!

    BeantwoordenVerwijderen