dinsdag 20 januari 2015

Dinsdag poppendag vanuit het ziekenhuis

Ik ben nog steeds in het ziekenhuis, maar dat gaat me niet beletten om mee te doen aan de dinsdag poppendag :-)

Toen Pipi Langkous hoorde dat ik in het ziekenhuis moest blijven, heeft ze de oren van het hoofd gezaagd bij Bart om te mogen op bezoek komen. Uiteindelijk heeft Bart toegezegd onder voorwaarde dat ze zich gedroeg.

Toen ze op de kamer toekwam, heeft ze zich braaf achteraan op bed genesteld.


Dat ging echter goed voor de eerste 5 minuten. Toen wou ze perse het darmpje met mijn zuurstof proberen.


Later wou ze mijn speelgoedje met balletjes uitproberen.


Uiteindelijk is ze hier blijven slapen en gaat ze me de rest van mijn verblijf gezelschap houden.


Ga ook eens kijken bij de andere poppenmoeders. Je kan de linken vinden bij Danjel op www.danjelspoppenblog.blogspot.be

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je gezelschap hebt, maar vervelend dat je nog moet blijven in het ziekenhuis. Veel sterkte gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is gezellig zo'n kleine druktemaker op je bed, geeft mooi wat afleiding! Sterkte daar in het ziekenhuis, hopelijk knap je snel weer wat op!

    lieve groet, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keigoe da pippi nu bij jou blijft, dan ben je daar niet zo alleen! Je hebt wat afleiding als ze daar is en ze zal je wel bezighouden waarschijnlijk met haar kuren, hopelijk gedraagt ze zich toch wat, maar ja, je kent het, met poppen kom je altijd voor verrassingen te staan, dat hoort erbij! Nog veel moed en sterkte voor je, we duimen met zijn allen en je verrassing is onderweg.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat had je gedacht met die Pipi op bezoek. Maar liever zo dan een zage mie aan je bed. Nu kan Pipi je gedachten een beetje afleiden. Heeft ze nog gene knappe dokter gezien ;-)
    Veele beterschap hoor !!!
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen