maandag 26 januari 2015

Dinsdag poppendag: Sebastian

De dinsdag poppendag nog steeds vanuit het ziekenhuis,  maar de kans is heel groot dat ik vandaag naar huis mag :-)

Het broekje van vorige week is ondertussen volledig afgebreid en geconstrueerd.


Vermits Pipi Langkous me hier gezelschap houdt, is zij de geknipte persoon om de broek te showen.




Voor ik in het ziekenhuis lag, heb ik nog hard gewerkt aan Sebastian. Ik had alleen nog niet de gelegenheid om hem te laten zien.

Eerst werden alle onderdelen gebreid, genaaid en kreeg hij een gezichtje.


Toen werd hij verder opgevuld


en kreeg hij zijn broekje aan.


Een kapsel moet hij nog krijgen.


Vergeet niet te gaan kijken bij de andere poppenmoeders!



4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit, Peggy, dat jij waarschijnlijk weer naar huis mag én je nieuwste pop!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sebastian wordt vast nog knapper dan hij al is met zijn nieuwe kapsel, een echt leuk ventje! En die nieuwe broek die Pippi showt mag er zeker ook zijn. We duimen dat je weer naar huis mag.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das al een heel ventje die Sebastian. Wat gaat dat worden als zijn kapsel af is....een hartenbreker ? ;-)
    En hopelijk vandaag naar huis, we duimen voor je.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha leuk, een jongenspop! Ik heb laatst ook een kereltje gemaakt, ook wel eens leuk om te doen. Dit manneke zit er al knap uit met zijn stoere tuinbroek, ik ben benieuwd naar zijn kapsel. En een mooie naam heeft hij ook al.
    Fijn dat het breien je wat afleiding geeft daar in het ziekenhuis, hopelijk mag je vandaag naar huis!!
    Bij mij helaas even geen poppenblog vandaag, te druk geweest met stage, examens enz. Volgende week ben ik weer van de partij.

    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen