zondag 24 augustus 2014

Feestje !

Lily: Is er iets te vieren vandaag? Er verjaart toch niemand?
Ik: Het is vandaag inderdaad een beetje feest en, neen, er verjaart niemand.
Saar: Waarom is het dan feest?



Monkey: Mmmmm, lekker, van mij mag het alle dagen feest zijn ...
ik: Het is feest, omdat ik goed nieuws heb gekregen van de dokter en dat wil ik graag vieren met jullie ...
Lily: Oh, vertel! Ik ben super benieuwd ...
ik: Volgens de dokter zijn mijn longen niet verder verkleind en is mijn longinhoud hetzelfde gebleven. Wat wil zeggen dat mijn ziekte gestabiliseerd is en ik op vakantie mag vertrekken binnenkort.

Rakker: Woef! Waf, waf! Jippie! Mag ik mee?
Lily: Dat is wel heel goed nieuws! Ben je dan nu genezen?
ik: Neen, helemaal niet,  maar het wordt niet slechter met me. De dokter kan me wel niets beloven voor de toekomst.  Hij weet niet hoe lang het stabiel zal blijven, maar we zijn al heel blij met deze kleine overwinning.

Rakker: Woef! Wif, waf,  woef? Mag ik nu mee op vakantie?
ik: Misschien wel, maar dat zullen we nog eens moeten bekijken ...


De hele namiddag hebben we gezellig met zijn allen gebabbeld,  thee gedronken en gelachen. Het was super gezellig en ik heb er met volle teugen van genoten.  De kleine dingen,  zijn dikwijls het mooiste ...

1 opmerking:

  1. Gelukkig, toch ook een beetje goed nieuws, oef !!! En daar mag op geklonken worden en een lekker wafel bij worden gesmuld.
    Grtjs
    daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen